Monday, November 15, 2010

aku sudah gemmmm...

salam...sume kpada pmbace blog  ini..hai hai hai..(^_^) aku ucapkan kat korang.....ini la pertama kli penulis menulis ini blog..emm, dulu ader niat  nak buat blog tapy  tunde punye tunde..maybe malass...huhu atau tak dee mase nak layan ini blog lagy...

kann...yezzza..so tgh rajin rajin kan la tgn nie menaip...
aku nk kongsi sedikit perasaan aku n lpaskan kat blog tercinte  nie..
hmmm.tajuk aku suda gemmmm...apekah itu? hehehe...faham tak...korang yg paham tue bagusss bangat sih...yg tak..hehe biar ak bgtaw...  nk kongsi sikit cte pasal berat bdn aku nie...

bukan la  nk lorat2 cerite bnde yg bosan nie ..hmmm..huhu senanye inilah yg aku rase...
sekarang..aku sudah gemokkk..n tak macam dulu lagy.. dulu aku kurus orangnyee pastu ader pulak org ckap aku keding..haa da kding pulak...susah kan..mase aku kat skola rendah org pnggil aku budak kding sedunie..atau saintifiknye anorexia nervosa..uwaaa..uwaaaa...nak nanges aku...(<<)
itu dulu punye cerita ...cerita  13 tahun lpas...skang nie  19 tahun..da tue kan..hik3..tak bole prasan muder da lagy...

haaa...pe cer sebenanyee..tak stat2 daa..
aku di zaman sekola..kurus...n pimples kat face plak tue..aishhh, dulu tak knal produk natasya gold lagy...
skang..okeyy la jugak wajah aku slpas gune produk tersebut...
haa..gmokk..yupp aku sudah gemokk..bukan la gmokk sgt..cehhh..
gmok dsini bermaksudd berat bdn da naekk smpai 50 ke atas nie baru brat dulu..skarang..nono tak taw la pulak kan..(^_^)...tue yg aku grammm...salah sendiri kan sape suruh melayan kerenah nafsu serakah makan, tdo.makan tdo..rutin seorang plajar..huhu

korang pown same kan3...jgn ckap aku jee hehe...pastue pipi bulat, perut buncitt..haha n tak boleh tahan baju  size dulu2 sume da tak boleh muat kalau tak nampak mcm sarung nangka...huwaaa....
hmmm..nak bwat cmanee terima jela..haha nie ader cte..smpai bdak klas aku dak laki..jeritt kuat2 nama aku
gemokkkkkkk....wahh da mlebih nie..hehe tapy tak pee ak maafkan ko dong..jgn risauu ..walaupun sikit marah haha

tapy orang ckap bdn aku da ideal...tak pyh kurus lagy..tapy kalau ak da melantak nasik berpnggan..haha
mmg duper la nanty...

2 comments: